Odcinek 08/ 27 grudnia 2022

5 trendów w marketingu prawniczym w 2023

Z końcem 2022 r. rozmawiamy o trendach w marketingu prawniczym 2023 r. Sprawdź, czy nasze przewidywania są spójne z Twoimi.

 

W odcinku podcastu „5 trendów w marketingu prawniczym w 2023″ rozmawiamy o:

Czy prawnicy „odkrywają internet” – czyli nasz trend nr 1.

Strategia biznesowa, marketingowa, contentowa kancelarii prawnej – must have, czy takie tam pitu pitu?

Specjalizacja prawinicza – czy jest potrzebna w internecie?

Produkty elektroniczne, konsultacje – bo kochamy zakupy online.

Trend w marketingu prawniczym – prawnicy „odkrywają internet”.

Pandemia i czas postpandemiczny bardzo mocno przyspieszył wejście prawników do internetu.

Przed rokiem 2019 pojawiły się oczywiście bardzo popularnie prawnicze blogi, czy doradców podatkowch, ale nie było tak wielu prawników prężnie działających online, co teraz.

Ci, który mają strony internetowe zaczynają je odświeżać i poprawiać, a Ci który do tej pory nie mieli – szybko szukają firmy, która im taką stronę wykona. Rośnie świadomość, że strona www to wizytówka prawnika w sieci, ale też drzwi dodatkowej sprzedaży usług i produktów elektroniczych.

Tym samym pojawiiają się nowe blogi, konta prawnicze na TikToku, czy podcasty.

    Strategia biznesowa, marketingowa, contentowa kancelarii prawnej – must have, czy takie tam pitu pitu?

    Chcemy, żeby nasza kancelaria prawna była w internecie, ale jak to zrobić, żeby nie zwariować? 

    Tutaj z pomocą przychodzi strategia biznesu, a dalej strategia kontentowa, marketingowa … 

    Ustalając strategię wiemy co chcemy robić, a co nie. Z kim chcemy współpracować, jak zaplanowac naszą obecność w internecie. Jak zwracać, komunikować się z klientem. Jakie mamy możliwości, żeby to robić? Pomysł na siebie i na treści, które cchemy tworzyć – pomogą nam odnaleźć w świecie online. 

    Specjalizacja prawinicza – czy jest potrzebna w internecie?

    Szczególnie jeżeli chcesz podbić serca internautów – postaw na specjalizację, dzięki której klienci będą wiedzieć, czym zajmujesz się w swojej kancelarii. 

    Jeżeli spojrzymy na aktywne konta adwokatów, raców prawnych, czy doradców podatkowcy w internecie – mają swoją specjalizację. 

    Oczywiscie działając szczególnie lokalnie, ta specjalizacja może być bardzo szeroka, ale też nic nie stoi na przeszkodzie, żeby stacjonarnie działaś szeroko, a w internecie wąsko. 

    Produkty elektroniczne, konsultacje – bo kochamy zakupy online.

    Modele subskrypcyjne, konsultacje online, produkty cyfrowe itp. – to rozwiązania, które z pewnościa pomogą Ci zwiększyć zyski i ułatwić klientowi dostęp do Twoich usług. 

    Mamy przed sobą raport E-commerce w Polsce 2022.  Z raportu wynika, że

    •  77% internautów dokonało kiedykolwiek zakupów online.
    • Najliczniejsza grupa kupujących (33%) to osoby w wieku 35–49 lat.

    Lubimy zakupy przez internet. Dlatego nic nie stoi na przeszkodzie, żeby również przenieść swoje usługi i produkty do internetu. Oczywiście wiąże się to z poznaniem nowych technologii, bo dobrze wiedzieć, jak obłsużyć swój sklep,czy platformę kursową, ale i z tym można sobie łatwo poradzić.

    Zapisz się na newsletter

    Będziemy informowały Cię o nowych odcinkach podcastu i naszych innych aktywnościach.

    Polityka Prywatnosci

    Polityka Prywatnosci

    Copyright © 2024 All right reserved.